Izveštaji sa aktuelnih akcija

13-14. januar 2018. godine

Deliblatska peščara-2018

Doček srpske Nove godine u školsko-rekreativnom centru Čardak smo iskoristili da se malo družimo uz pesmu i harmoniku i da napravimo par pešačkih tura po Deliblatskoj peščari. Od početne zamisli da se skupi nas desetak, broj učesnika akcije se popeo na 30-tak. U ŠRC Čardak smo stigli u subotu u jutarnjim časovima, smestili se u paviljon Brzava, popili kaficu u restoranu i, negde oko 10 časova, krenuli na pešačku stazu broj 2. Nakon pređenih 15km napravili smo pauzu u restoranu ŠRC Čardak i odlučili da prođemo i stazom zdravlja čija je dužina oko 3,5km. Posle večere, oko 19 časova, povukli smo se u naš paviljon i tu nastavili druženje uz pesmu sve do iza ponoći. Sutradan smo krenuli oko 10 časova na stazu broj 1 čija je dužina oko 12km. Posle odmora u restoranu ŠRC Čardak, krenuli smo za Beograd. Usput smo obišli Specijalni rezervat prirode Kraljevac u selu Deliblato.

2. februar 2018. gofinr

Višnjička banja-2018

Prva akcija PD Krug u 2018-toj godini. Razmrdavanje posle novogodišnjih praznika. Bez obzira na sitnu kišicu, oko 30 planinara je učestvovalo na ovoj akciji. Dosta blata na potezu od Bele Stene do Velikog Sela nije uticalo na raspoloženje i atmosferu na stazi. Obišli smo crkvu svetog Nikole u Višnjici, manastirsku crkvu svetog Stefana u Velikom Selu i manastir Slanci kroz šetnju krajolikom Višnjičke banje. Dužina ture je bila oko 15km.

23. decembar 2017. godine

Avala iz 4-5 pravaca-2017

Tradicionalna  akcija "Avala iz 4 pravca" koju organizuje PSK Kopaonik iz Beograda u saradnji sa PSK Avala iz Beograda i uz pomoć Gradskog sekretarijata za spot i omladinu.

Kao i ranijih godina, PD Krug je podržalo 5-ti pravac na Avalu koji već 6-ti put zaredom vodi naš drugar Vlada Stajić. 45 planinara, avanturista je krenulo potpuno novom stazom čije su glavne odlike: minimalno pešačenje asfaltom i promena staze svake naredne godine. U predivnom društvu i relativno lepom vremenu prošli smo stazu dužine preko 16km sa usponom nešto manjim od 800m.

16. decembar 2017. godine

Morahalom-Banja Eržebet-2017

Posle 46 akcija u 2017. godini, odlučili smo da se malo relaksiramo u banji Eržebet koja se nalazi u mestu Merahalom, nedaleko od Segedina. Predivna banja, sa povoljnim cenama i usluga i hrane i pića i sa puno različitih sadržaja: jodni i mineralni bazeni na otovorenom i zatvorenom prostoru, vodeni topovi, masažeri, đakuzi bazeni, tobogani, nekoliko vrsta sauna i sl. Milina za dušu i telo. Iskoristili smo priliku da se snabdemo planinarskom opremom i tržnom centru Decathlon.

10. decembar 2017. godine

Borački krš-2017

11. decembar je međunarodni Dan planina, a povodom tog praznika PEK Gora i PD Žeželj iz Kragujevca su organizovali planinarsku akciju na planini Ješevac. Staza je išla od Rapaj brda preko Crnog vrha (902m) do Boračkog krša (515m) u selu Borač. Dan je bio božanstven: sneg, sunce i bez vetra. Odlično organizovana akcija i još lepše druženje sa planinarima iz Kragujevca i okoline. Prepešačili smo nešto više od 18km sa ukupnim usponom/spustom od oko 900m. Sve čestitike PEK Gori i PD Žeželj iz Kragujevca na organizaciji akcije i izboru staze sa željom da od sledeće godine to postane tradicionalna ili republička akcija Planinarskog saveza Srbije.

3. decembar 2017. godine

Zagajička brda-2017

Zagajička brda u snežnom ruhu. Krata zimska šetnja Zagajičkim brdima u društvu drugara iz Zrenjanina. Krenuli smo iz Grebenca i sa istočne strane se popeli na najviši vrh Zagajičkih brda (250m). Napravili smo kružnu turu dužine 16,5km i prošli najlepšom dolinom Zagajičkih brda. Nakon pešačenja otišli smo do Stare Palanke na riblju čorbu i ostale riblje specijalitete.

25. novembar 2017. godine

Naš pohod na Rudnik u Večernjim novostima

Ovako je reporter Večernjih novosti Boris Subašić doživeo naš pohod na Rudnik. Repotraža u Večernjim novostima.

Rudnik-2017

Predivan novembarski dan i još lepša družina u pohodu na planinu Rudnik. Popeli smo se na sva tri vrha Rudnika: Veliki Šturac, ili Cijićev vrh (1132m), Srednji Šturac (1113m) i Mali Šturac (1058m). Obišli smo tri arheološka lokaliteta: Drenje-imanje Nikića, Drenje-Stacionar i arheološki lokalitet Prljuša-Mali Šturac. Nismo zaobišli ni ostatke srednjovekovne džamije Misa. Dobili smo puno interesantnih informacija o lokalitetu Rudnika i njegovom začaju za srednjovekovnu Srbiju i Evropu. Preko 80 planinara je prepešačilo 16,5km sa ukupnim usponom/spustom od 825m.

18. novembar 2017. godine

Carska bara i Slano Kopovo-2017

U okviru ove akcije posetili smo dva Specijalna rezervata prirode: Carsku baru i Slano Kopovo. Družili smo se sa divnim ljudima i ostvarili trajna prijateljstva sa planinarima PD Zrenjanin i PD Lesson. Uz nesebičnu pomoć planinara PD Zrenjanin, i njegovog predsednika Milana Milojevića, upoznali smo smo se sa lokalitetom Carske bare, Belog Blata, ribnjaka Ečke i dr., a pri tome napravili pešačku turu od 16,5km. Druženje smo nastavili u Slanom Kopovu sa Silvijom Šimončik i Mirom Vuković (predsednica PD Lesson iz Bečeja) koje su nas uvela u tajne i lepote Slanog Kopova. Nažalost, ove godine ždralovi nisu masovno sletali na Slano Kopovo zbog izuzetno niskog vodostaja, ali smo ih videli i čuli u njihovom preletanju jezera. Druženje smo završili sa Mirom u šetnji po Bečeju i dogovoru za susrete sledeće godine.

11. novembara 2017. godine

Stražilovo-2017

Poseta Sremskim Karlovcima je uvek izazivala pažnju i znatiželju planinara. Krenuli smo jutarnjim brzim vozom iz Beograda ka Sremskim Karlovcima. Za manje od 90 minuta stigli smo na odredište i prošetali centrom Sremskih Karlovaca. Posle jutarnje kafice u restoranu "Bermet" krenuli smo, zapadnom stranom, prema Stražilovu. Dan je bio sunčan tako da smo uživali u Karlovačkim atarima, uđenim njivama i voćnjacima. Sve je nekako odisalo spokojstvom, čistoćom u urednošću. Vrlo brzo smo stigli do obnovljenog PD Stražilovo. Posle kratke pauze za okrepljenje, nastavili smo pešačenje prema Brankovom čardaku i njegovom grobu, na vrhu Stražilova. Usput smo sreli puno planinara iz Beograda i Novog Sada. Fruška gora je danas vrvela od planinara. Posle slikanja na Stražilovu, nismo se vratili do Brankovog čardaka već smo nastavili grebenom u pravcu manastira Grgetek. Zbog ovog malog produženja staze nismo imali vremena da svratimo u manastir Velika Remeta već smo prošli severno od njega i kružnom stazom vratili se u Sremske Karlovce. Okrepili smo se toplom čorbicom i vratili se vozom, nešto pre pola osam, u Beograd. Još jedan divan dan u društvu divnih i raspoloženih ljudi. Prepešačili smo 23,5km sa ukupnim usponom/spustom oko 750m.

5. novembar 2017. godine

Veliki Konjuh-2017

Konjuh

Veliki Konjuh (1328m)

U nedelju 5. novembra dobro smo poranili jer je, po planu, trebalo dosta pešačiti a trebalo je i na vreme stići u Beograd. Pozdravili smo se sa domaćinima PD Javorje, sa planinraima PD Konjuh i krenuli put Velikog Konjuha. Kao i juče, na prevoj ispod Javorja popeli smo se uz pomoć postavljenih sajli. Lepote livada na Javorju i usputnih vidikovaca doprineli su da vrlo brzo stignemo do Sarinog korita gde se nalazi divna lovačka kuća i izvor vode. Staza nas je dalje vodila preko Čemerike i vrha Konjuščić (1122m) do raskrsnice Okretaljka. Dan kao izmišljen za pešačenje, a predeli divni tako da nismo ni osetili kad smo stigli podno Velikog Konjuha. Tih poslednjih 280m visinske razlike smo savladali laganim hodom za 45 minuta. Još jedna zajednička fotografija na Velikom Konjuhu i silazak prema PD Varda, odnosno planinarskoj kući Zobik. Plan silaska smo malo izmenili zbog umora nakupljenog tokom ova dva dana i zbog želje da što ranije stignemo u Beograd. Sa Velikog Konjuha smo se spustili preko Malih Zidina usput prelazeći više puta rečicu Mala Zlača. Bez većih problema stigli smo do planinarske kuće Zobik, malo se okrepili i krenuli prema našem kombiju da se presvučemo i definitivno spakujemo za put ka Beogradu. Na putu prema Beogradu svratili smo na ćevape u Tuzli i obišli Panonaska jezera. Pozdravili smo se od naših drugara iz PD Konjuh i krenuli ka Beogradu.

Svih ovih dana sa nama su bili vodiči Dževad, Amela, Mustafa i Steva koji su o nama brinuli roditeljskom ljubavlju nastojeći da što više uživamo u prelepoj planini Konjuh. Hvala i njima i svim ostalim planinarima PD Konjuh, koji su učestvovali u organizaciji ove akcije, na predivno provedenom vikendu na izuzetnoj lokaciju uz divno planinarsko druženje.

4. novembar 2017. godine

Bandera-2017

Konjuh

Bandera (1209m)

Nakon dogovora sa planinarima PD Konjuh iz Tuzle od pre par godina i preliminarne zajedničke akcije na Trebeviću pre mesec dana, došao je i ovaj dugo očekivani susret na Konjuhu. Za prvi dan je izabrana predivna kružna staza oko planinarskog doma Javorje. Staza počinje od PD i ide preko najvišeg vrha u istočnom delu Konjuha (Bandera-1209m), preko Rimske kapije do izletišta kod sela Stupari na reci Zatoči. Put dalje nastavlja preko vrha Orlovo gnezdo na  koji smo se popeli eksponiranim kuloarom visine 300m. Do doma smo došli preko grebena Ralo i zaseoka Drijenjak. Posle večere u domu, nastavili smo druženje sa planinarima PD Konjuh uz pesmu do kasno u noć.

28. oktobar 2017. godine

Košutnjak-2017

Uprkos lošoj vremenskoj prognozi, proveli smo divan dan dan Košutnjaku i Adi Ciganliji. Krenuli smo od Ortopedskog zavoda Rudo, pa preko Hajd parka i Topčiderskog parka popeli se na Košutnjak. Obišli smo Hajdučku česmu, spomen obeležje knezu Mihailu i napravili kratak odmor u restoranu Aleksandar. Spustili smo se do Ade Ciganlije, napravili krug oko Ade, posedeli u Makišu i nakon toga: svako svojoj kući. Divno druženje sa ljudima pozitivne energije, a pri tome ostvarena tura od 22km.

21. oktobar 2017. godine

Beljarica-2017

Još jedan divan oktobarski vikend smo iskristili da uživamo u toplini Miholjskog leta. Ovoga puta smo napravili planinarsku akciju u okolini Begrada. Posetili smo drugi put Beljaricu (begradsku Amazoniju) u znak podrške peticiji "Spasimo beogradsku Amazoniju od uništenja". Krenuli smo od Padinske Skele prema Dunavu, tj. prema fazaneriji lovačkog udruženja Beograd. Kratak odmor kod fazanerije nakon čega smo se popeli na nasip pored Beljarice. Obišli smo Beljaricu u celoj njenoj dužini uživajući u lepoti krajolika i njenih domaćina ptica. Po obilasku Beljarice nastavili smo pešačenje prema Pupinovom mostu, odnosno prema Crvenki. Plan je bio da izađemo na Dunav kod Crvenke i tu sačekamo zalazak sunca oko 17 časova i 45 minuta. Ono što je isplaninrano, to je i urađeno. Jedan deo planinar se odavde prevezao čamcem do Zemuna, a ostali su se u Beograd vratili gradskim prevozom.

15. oktobar 2017. godine

Borski Stol-2017

Drugog dana našeg boravka u okolini Bora iskoristili smo da se popnemo na Borski Stol. Nakon jutranjeg obilaska Borskog jezera, spakovali smo stvari u autobus i napustili odmaralište Savača. Odmaralište je za svaku preporuku: divna lokacija, dosta sadržaja za dečije igre, jeftin smeštaj i hrana, ljubazni domaćini, uredno i čisto. Na putu prema prevoju Cepe zastali smo u Brestovačkoj banji gde smo proveli u šetnji i razledanju banje 50-tak minuta. Nakon dolaska do prevoja Cepe, krenuli smo prema planinarskom domu Stol stazom koja uglavnom vodi divnom šumom. Vrlo kratko smo se zadržali u PD Stol i nastavili smo pešačenje prema Borskom Stolu (1155m). Laganim i usiljenim tempom stigli smo na vrh Borskog Stola (1155m) bez većih problema. Predivno, sunčano vreme smo iskoristili da se odmorimo i prepustimo toplini jesenjeg sunca. Pri povratku Borskog Stola nastavili smo pešačenje grebenom u pravcu Golog krša. Tu negde kod kote 1018 krenuli smo u spuštanje i vrlo brzo nakon toga stigli smo do PD Stol. U domu smo se malo okrepili, napravili par zajedničkih fotografija i vratili se istim putem do prevoja Cepe. Kratko prepakivanje nakon pešačenja i povratak za Beograd. Usput smo napravili pauzu kod motela Stari hrast, a u Beograd smo stigli oko 21 čas.

14. oktobar 2017. godine

Veliki krš-2017

Miholjsko leto na Velikom kršu. Na putu prema prevoju Cepe zastali smo u Boru da bacimo pogled na površinski kop rudarsko-topioničarskog basena Bor. Od prevoja Cepe kreće permanentan uspon do početka grebena. Lagano i bez žurbe, popeli smo se na greben Velikog krša. Posle kratke pauze, nastavljamo pešačenja do najviše tačke Velikog krša 1148m. Stigli smo i do mesta na kome se vidi ceo grebena Velikog i Malog krša. Pešačili smo po grebenu Velikog krša sve dok je bio prohodan. Nakon 4 kilometra pešačenje prohodnost je postala sve teža pa smo se istim putem vratili nazad do prevoja Cepe. Usput smo zastali na najvišem vrhu (1148m) da napravimo par zajedničkih fotografija. Na putu prema odmaračištu Savača, zastali smo kratko u Boru da pogledamo ogoman damper i ostale eksponate vezane iskopavanje rude u rudarsko-topioničarskom basenu Bor.

8. oktobar 2017. godine

Carku-2017

Kasno smo napustili pansion u Karansebešu, zbog problema sa autobusom, tako da smo na stazu krenuli tek u 11 časova. Vreme je bilo mnogo lepše nego juče pa smo zadovolji krenuli prema vrhu Carku (2190m). Početni deo staze je vodio kroz predivnu bukovu šumu uz blago penjanje i spuštanje sve do meteorološke stanice i divnog jezerceta. Uživali smo u vidicima sa staze sve do 1800m, a onda smo ušli u oblak i vreme se drastično promenilo: magla, jak vetar, povremeno sneg i ledena kiša. Na sam vrh je izašlo oko desetak planinara. Nismo se puno zadržavali na vrhu, par zajedničkih fotografija i povratak do prevoja, istom stazom, gde nas je čekao autobus.

7. oktobara 2017. godine

Muntele Mik-2017

Nakon obilaska srpskog pravoslavnog manastira svetog velikomučenika Georgija u selu Manastirište, muzeja minerala u selu Okna de Fjer i muzeja lokomotiva u Rešici, stigli smo do skijaškog centra Muntele Mik. Laganom šetnjom smo otišli do krsta i popeli se na najviši vrh Muntele Mika (1807m). Vratili smo se u Karansebeš gde smo imali rezervisano prenoćište. Kratak obilazak grada Karansebeš i večera u lokalnom restoranu.

1. oktobar 2017. godine

Trebević-2017

U ranim jutarnjim časovima napustili smo planinarski dom Lisin u Srednjim Barama i uputili se prema Trebeviću, tj. Brusu gde je bila naša polazna tačka za pešačenje. Zajedno sa nama krenuli su i drugari planinari iz PD Konjuh-Tuzla. Posle kratke pauze u Brusu, svi smo krenuli prema najvišem vrhu Trebevića (1629m) lepom šumskom stazom. Na sam vrh smo se popeli serpentinskom stazom. Posle zajedničkog slikanja na vrhu i kod antena, napravili smo jednu dužu pauzu na livadi ispod antena. Dan je bio predivan, sunčan i bez vetra tako da je bilo teško napustiti ovu divnu livadu i uputiti se nazad grebenom Trebevića. Za povratak samo odabrali sasvim drugu stazu tako da smo pešačenje završili nešto niže od Brusa, kod hotela Pino Nature. Tu kod hotela Pino Nature sačekali smo naše prijatelje iz PSK Bistra-Skoplje pa smo zajedno sa njima otišli do vrela Bosne. Prošetali smo vrelom Bosne, pozdravili se od naših prijatelja iz Bistre i Konjuha i uputili ka Beogradu.

30. septembar 2017. godine

Jahorina-2017

Polazna tačka za pešačenje po Jahorini je bio parking ispod hotela Termag. Preko 30 planinara je krenulo na, relativno, kratku pešačku turu po planini Jahorini i osvajanje njenog najvišeg vrha Ogorelica (1916m). Krećući se lagano, lako smo se popeli do Ogorelice na kojoj smo napravili dužu pauzu za užinu. Zbog izmaglice, smo samo na trenutke imali lepe i jasne vidike. Za silazak sa Ogorelice odabrali smo stazu ispod žičare. Na par mesta je bilo blata jer su u punom jeku pripreme skijaških staza, tako da je dobar deo Jahorine razrovan. Po završetku pešačke ture odvezli smo se do Sarajeva gde smo obišli Baščaršiju i večerali. Tu u Sarajevu smo se sreli sa drugarima planinarima iz PD Konjuh-Tuzla pa smo zajedno krenuli u planinarski dom Lisin u Srednjim Barama gde smo nastavili druženje uz muziku i pesmu do ponoći.

23. septembar 2017. godine

Tometino polje-2017

Predivan dan, idealan za ovu akciju. Prešli smo 18km a da to nismo ni osetili. Osvojili smo vrh Veliki Maljen (853m), ali je to bezeznačajno u poređenju sa lepotom Tometinog polja kojim smo prošetali. Uredno pokošene livade, sunce, vidici u 360 stepeni, početak jesenjeg kolorita i dobro raspoloženje planinara upotpunili su lepotu ovog izleta. Tometino polje je izuzetno lepa lokacija i zaslužuje da se češće posećuje.

17. septembar 2017. godine

Vukove bogaze-2017

Šarena bukva - Tršić

Nakon jutrnje kafice i doručka u Šarenoj bukvi, krenuli smo prema manastiru Tronoša, odnosno prema Tršiću. Toga dana se održavao Vukov sabor, a otvaranje sabora je zakazano za 12 časova. Jedna manja grupa planinara je poranila u nedelju kako bi stigli na otvaranje sabora, a mi smo odabrali opciju uživanje u planini i šetnji. Put prema manastiru Tronoša nas je vodio kroz predivne bukove šume Gučeva bogate potocima i potočićima. Posetili smo manastir Tronošu i čuvenu česmu Jugovića nakon čega smo nastavili prema Tršiću. Na putu prema Tršiću je počela kiša što je donekle pokvarilo utisak o divnoj stazi od manastira do Vukove kuće u Tršiću. Dužina staze ovog dana je iznosila oko 20km sa usponom od oko 350m i spustom od skoro 1000m.

16. septembar 2017. godine

Vukove bogaze-2017

Gučevo Crno vrh - Šarena bukva

Nakon otvaranja akcije u centru Loznice kod spomenika Vuku Karadžiću, krenuli smo autobusom do spomen kosturnice na Gučevu. Tu je održan istorijski čas o borbana Srbije protiv Austro-Ugarske u I svetskom ratu. Nakon ovog istorijskog časa, krenuli smo prema Šarenoj bukvi na stazu dugu 22km sa ukupnim usponim/spustom od oko 750m. Posle srdačne i domaćinske dobrodošlice u Šarenoj bukvi, družili smo se sa ostalim planinarima uz logorsku vatru, priču i pesmu.

11. septembar 2017. godine

Veliki Strešer-2017

Nakon silaska sa Golemog Koraba, pozdarvili smo se sa našim drugarima iz PSK Bistra iz Skoplja i uputili prema Vlasinskom jezeru. Stigli smo na Vlasinsko jezero u ranim jutranjim časovima i odmah otišli na spavanje kako bi se odmorili za sutrašnju akciju. Sutradan, u ponedeljak, krenuli smo sa našom drugarkom Valentinom Zarevom iz PD Strešer iz Sudrulice prema fabrici vode Rosa u Toplom Dolu. Od ove fabrike kreće staza na Veliki Strešer (1874m), najviši vrh Vardenika. Dan je bio sunčan, a vidici prema okolnim planinama i Vlasinskom jezeru predivni. Dužina staze je iznosila 11km sa ukupnim usponom/spustom od 800m.

10. septembar 2017. godine

Golem Korab-2017

Rano ujutro u nedelju krenuli smo prema NP Mavrovo, tj. na početnu tačku za penjanje na najviši vrh Makedonije Golem Korab (2764m). Autobus nije mogao da se popne do karaule tako da smo morali pešačiti dodatnih 2km sa visinskom razlikom od 150m. Po predivnom danu, idealnom za pešačenje, popelo se 25 planinara od ukupno 30 koliko ih je krenulo na stazu. Ukupna dužina staze je iznosila 22km, a ukupan uspon/spust 1600m.

9. septembar 2017. godine

Kanjon Matke-2017

Šetanja kanjonom Matke zajedno sa našim drugarima iz PSK Bistra iz Skoplja. Dužina staze je bila 8,5km sa beznačanijm usponom, odnosno spustom (130m). Obišli smo crkvu svetog Andreja i manastir svete Bogorodice u Donjoj Matki. Posle ove šetnje kanjonom Matke obišli smo centra Skoplja i vratili se u PD Dare Džambaz gde smo se uz muziku i pesmu družili sa planinarima PSK Bistra.

2. septembar 2017. godine

Crna Kamenica-2017

Krenuli smo iz Tometinog polja koritom Crne Kamenice. U koritu je bilo vrlo malo vode tako da smo se relativno brzo kretali. Više su nas ometale u pešačenju mnogobrojne žičane ograde koje smo morali svaki čas da preskačemo. Posle skoro sedam kilometara kretanja kroz Crnu Kamenicu, napustili smo korito reke kod Velikog polja i nastavili prema Kraljevom stolu (1103m). Podno Kraljevog stola skrenuli smo prema centru Divčibara markiranom stazom do žičare a potom kroz vikend naselje. Ukupna dužina staze je oko 17km sa usponom od 750m i spustom od 370m.

26. avgust 2017. godine

Čortanovci-Dunavske čarolije-2017

PD Krug je učestvovalo na tradicionalnoj akciju "Dunavske čarolije" koja se organizuje svake godine poslednjeg vikenda avgusta meseca. Organizator akcije je PK Železničar iz Inđije.

Mi smo u okviru ove akcije uključili i posetu manastiru Kovilj.

Malo smo zakasnili na početak akcije, zbog posete manastiru Kovilj, tako da smo samostalno izveli pešačku akciju. Prvi deo staze (od 5km) je zanimljiv i lep jer ide Čortanovačkom šumom. Nakon ovog dela staze dosta planinara je odlučilo da preostali deo dana provede na čuvenoj Čortanovačkoj plaži. Ostali planinari su nastavili prema vikend naselju i Beškoj. Taj deo staze je bio paklen jer se ide mimo šume, a sunce je nemilosrdno pržilo. Tek posle Kozjeg rta (213m) zašli smo u šumu i sklonili se od nesnosne vreline. Na stazi se nalaze dva dobra izvora vode (izvor Kozarica i Hajdučki izvor) koji su puno doprineli da se donekle ublaži vrelina dana.

17-20. avgusta 2017. godine

Naš pohod na Pirin u Časopisu Treće oko

Ovako je reporter Večernjih novosti Boris Subašić doživeo naš pohod na Pirin. Repotraža u časopisu Treće oko.

Naš pohod na Pirin u Večernjim novostima

Ovako je reporter Večernjih novosti Boris Subašić doživeo naš pohod na Pirin. Repotraža u Večernjim novostima.

20. avgust 2017. godine

Pirin-Muratov vrh-2017

Treći dan malo lakša tura s obzirom da se tog dana vraćamo za Beograd. Premoreni od pešačenja prethodnog dana, na Muratov vrh (2669m) je krenulo samo 11 planinara.

19. avgust 2017. godine

Pirin-Vihren-2017

Drugog dana smo penjali Vihren (klasična staza sa južne strane). Nakon osvajanja Vihrena (2914m) spustili smo se do prevoja Premkata. Posle kraće pauze nastavili smo prema Kutelu 1 (2908m), odnosno Kutelo 2 (2907m). Grupa najodvažnijih je prošla greben Končeto, popela se na Banski Suhodol (2884m) i vratila na prevoj Premkata donjom stazom.

18. avgust 2017. godine

Pirin-Todorka-2017

Prvi dan je bio predviđen za penjanje na Malu i Veliku Todorku (2712m i 2747m). Na oba vrha su izašla 24 planinara.

17. avgust 2017. godine

Pirin-Sofija-2017

Na putu prema Banskom svratili smo u Sofiju radi kupovine planinarske opreme. Šetnja bulevarom Vitoše nije prošla bez šopinga i okrepljenja u poslastičarnicama i restoranima.

13. avgust 2017. godine

Tekija-2017

Tmuran i kišovit dan u Tekiji pa smo odustali od pešačenja stazom iznad Tekije. Prošetali smo se malo Tekijom, obišli Lepenski vir i Boljetinsku reku i renovirani kompleks Golubačke tvrđave.

12. avgust 2017. godine

Miroč-2017

Pešačka tura od 19km koja počinje od česme ispod Velikog Štrbca i ide preko Malog prilaza, Velikog Štrbca (768m), Malog Štrbca (626m) i završava na Golom Brdu.

5. avgust 2017. godine

Noćni uspon na Rtanj-2017

Četvrta po redu akcija "Noćni uspon na Rtanj", a sada tradicionalna akcija PD Krug.

Krivi Vir-2017

Na povratku sa noćnog uspona na Rtanj svratili smo u Krivi Vir u kome je živeo Vojislav Ilić Mlađi, Mir-Jam i u kome je otpočela Timočka buna. Obišli smo izvor Crnog Timoka i kupili sir proizveden od autohtone vrste ovce - Krivovirska Žuja.